ספר תמונות דיגיטלי

כאשר אנחנו מביטים באלבומי התמונות הישנות שלנו ורואים מה קורה להן במהלך השנים ברור לנו שהטכנולוגיות הישנות לא עומדות במבחן הזמן ויש למצוא דרך לעשות משהו כדי להציל את האלבומים. ספר תמונות דיגיטלי מציעה אלטרנטיבה מעולה לאלבומים הישנים. לשם כך הוקמה חברת סבתא סורקת, כדי להציל את האוצר המשפחתי ולהפוך אותו לעל זמני. התמונות האלה יקרות מכדי להשאיר אותן באלבומים רגילים, וברור שסורק משרדי רגיל אינו יכול לתת מענה לכל הדקויות של הצבעים וההפרדה ביניהם בצורה מקצועית. כך, הטכנולוגיה שצריכים כדי להעביר תמונות מודפסות על נייר צילום לפורמט של ספר תמונות דיגיטלי חייבת לקחת בחשבון את טיוב המצב במקרה הצורך ולהתייחס לכל תמונה כאל יצירת אמנות קטנה. זאת בנוסף לערך הרגשי שאי אפשר בכלל לתת לו מחיר בגלל החשיבות של התמונות לעתיד.

ספר תמונות דיגיטלי הוא הפתרון האידיאלי

את התמונות שלכם חייבים להציל וזה ברור, והשאלה היא באיזה פורמט כדאי להנציח אותן כך. ספר תמונות דיגיטלי יכול להיות הפתרון המושלם שלכם להצלת התמונות והשחזור שלהן בכל צבע ובכל טכניקת צילום שבה נעשתה. התמונות נסרקות בצורה מסודרת על ידי צוותי החברה, תוך כדי כך שהן נשמרות באריזה המקורית שלהן כדי לשמור על הסדר שלכם ומוחזרות לכם באותה צורה. הכמויות של התמונות אינן משנות משום שהחברה ערוכה להתמודד עם כל כמות של תמונות במהירות מדהימה וללא עיכובים. הפורמט של הספר הדיגיטלי נוח להבנה וקל לשימוש, כך שגם הורים מבוגרים שרוצים לראות אותן יוכלו ליהנות מהן בדיוק כמו אז. 

למה דווקא ספר תמונות דיגיטלי?

יש סיבות רבות שבגללן אתם מוזמנים לעשות את השינוי המיוחל ולעבור לטכנולוגיה מודרנית. אם טרם החלטתם לבחור בסבתא סורקת, הנה עוד כמה סיבות שישכנעו אתכם כעת.

  • המחירים נוחים ומפתיעים ומאפשרים לכם לעבוד עם כל כמות מבלי לוותר על אף תמונה.
  • הטכנולוגיה חדשנית ומאפשרת שיקום פגמים של תמונות ישנות כך שהן מתקבלות טובות יותר מהמקור בנייר.
  • תוכלו להזמין דיסק לגיבוי ולמתנה.
  • תוכלו לאחסן אותן בענן לכל מקרה שתרצו עוד גיבוי.
  • אין דרך טובה מזו לסדר תמונות מבלי שתצטרכו לשבת עליהן בעצמכן ולסרוק אחת אחת בסורק שאין לו את היכולות המדהימות של סבתא סורקת.
קידום אתרים קידום אתרים