סורק תמונות מקצועי

 

רבים מאתנו התנסו בוודאי בניסיון לסרוק תמונות ישנות שרצינו מאוד לשמר בעזרת סורק ביתי או משרדי, והסתפקנו באפשרויות הגרפיות המוגבלות שסורקים אלה יכולים לספק. זה גם ברור למה. סורקים אלה , לעומת סורק תמונות מקצועי, הינם מוגבלים ביכולתם לסרוק מסמכים ותצלומים ברזולוציה מסוימת ומבלי שתהיה להם כמעט אפשרות לזהות בחוכמה פגמים או בעיות בתמונה ולשפר את איכותה. יכולתם של סורקים ישנים להתמודד עם יצירות האמנות הנוסטלגיות הקטנות שכל אחד מאתנו מחזיק בבית אינה מעודדת אותנו להנציח תמונות באלבומים או בשיטות אחרות. זוהי ברירת המחדל שלנו במקרים רבים, כשכבר אין לנו ברירה ואנחנו לא רוצים לאבד תמונות ישנות שכבר עומדות ללכת לאיבוד. בדיוק לשם כך הוקמה חברת סבתא סורקת, חברה שלוקחת כל מה שטוב בטכנולוגיה המודרנית ומיישמת אותו על כל מה שטוב במסורת ובנוסטלגיה שלנו – התמונות הישנות.

סורק תמונות מקצועי מעניק איכות מוכחת

להבדיל מאותם סורקים אנחנו יכולים לקבל את התוצאות המיטביות ביותר כאשר נשתמש בשירותי סריקה מקצועית שגם יכולים להציע לנו שירות של טיוב התמונות והחזרת הברק שהועם, הצבעים שדהו, תיקון פגמים שונים שאנחנו מכירים לרוב בתמונות ישנות מאוד. טכנולוגיה מתקדמת שמבטיחה לכם שכל תמונה שנסרקת באמצעות סורק תמונות מקצועי שיש בחברת סבתא סורקת תוכל להישאר אתכם לשנים רבות ובמצבה המיטבי ביותר. לא רק סריקה מבטיחים לכם כי אם הכנת אלבומי תמונות סרוקות שיכולים להיות דיגיטליים או מודפסים, לבחירתכם. כלומר, השירות אינו מסתכם בסריקה, תיקון ואחסון, אלא גם בשיטה סדורה של תמונות באלבומים שלמים שמאורגנים לשיטתכם ולפי העדפתכם.

מדוע להיעזר בשירותי הסריקה המתקדמים?

  • המחירים של שירותי הסריקה המתקדמת של סבתא סורקת מבטיחה לכם איכות, פשוטו כמשמעו. כל תמונה בכל מצב יוצאת פשוט טוב יותר.
  • המחירים יפתיעו אתכם עד כמה יתאים לכם לסרוק ולסדר אלבומים בכל מספר תמונות שהוא, בעזרת סורק תמונות מקצועי שפיתחו בחברה.
  • את הטכנולוגיה של החברה תמצאו רק אצלה ובמקומות מעבר לים שקיבלו ממנה זכיינות, משום שזוהי שיטה שרק מקימי החברה פיתחו לאחר מחקר והתנסויות רבות.
  • הכבוד שרוחשים לכם ולזיכרונות שלכם הוא המניע הכי טוב לאחסן סוף סוף את התמונות הישנות בפורמט שישאיר לכם אותן לכל החיים, וגם לדורות הבאים.
קידום אתרים קידום אתרים