הדפסת ספר תמונות

קחו את כל האלבומים שלכם שהצטברו מימי הוריכם וילדותכם, ועשו אתם משהו שייתן להם את הכבוד המגיע להם באמת. למה שלא תיקחו את ההצעה הכי משתלמת שקיבלתם אי פעם להפוך אותם לפורמט דיגיטלי ואחר כך לדאוג להנציח אותם לדורות באמצעות הדפסת ספר תמונות באיכות משופרת? יש היום טכנולוגיה שמתאימה לכל התמונות בכל מצב, לכל אלבום שהתפרק או בדרך להתפורר או שהוא מצהיב כבר ודוהה, או שהצבעים בו איבדו מזמן את הגוונים המקוריים שלו. כאשר משחזרים את התמונות בצורה דיגיטלית אפשר היום לשחזר ולשקם פגמים של כל תמונה כמעט, ועוד להפוך אותה ליותר יפה משהייתה. וכאשר מכל זה יוצא לכם ספר תמונות דיגיטלי או מודפס, אתם מקבלים לידיכם מתנה נהדרת של נוסטלגיה וזיכרונות שלא יסולאו בפז.

היתרונות של הדפסת ספר תמונות לפניכם

  • ראשית, אין יותר הידרדרות במצב התמונה. מרגע שהיא עוברת המרה לדיגיטל היא מונצחת בצורתה המיטבית ביורת ואפשר להדפיס אותה מחדש בכל פעם.
  • אין יותר פגמים גם ממה שכבר נגרם. המרה דיגיטלית נכונה בסריקה הופכת את התמונה לטובה יותר בזכות טכנולוגיה משפרת פגמים שפותחה בחברת סבתא סורקת שמציעה לכם שירות זה.
  • המחירים נוחים הרבה יותר משחשבתם.
  • השירות אכפתי ומלא תשומת לב.
  • העבודה מסודרת ומאורגנת ואתם יודעים אחר כך בדיוק לאן הולכת כל תמונה. אתם גם מחליטים על פורמט הדפסת ספר תמונות לפי טעמכם.
  • המתנה האולטימטיבית למי שכבר חשב במשפחתכם שלא ייצא מהאלבומים הישנים שום דבר מועיל. התמונות חוזרות לחיים גם באלבום דיגיטלי וגם מודפס.
  • האחסון נוח יותר מאלבום מתפרק או משקיות של תמונות שמונחות בארון וצוברות מזיקים ואבק.

למה דווקא סבתא סורקת?

החברה המשפחתית סבתא סורקת הוקמה כדי לתת מענה מושלם ומתקדם טכנולוגית לכל מי שלא הסתפק ששירותי הדפסת התמונות והסריקה שיש היום. התמונות שעוברות טיפול דיגיטלי בחברה משוחזרות ומשוקמות כדי שיתאימו לדרישות של הדפסת ספר תמונות באיכות שנהוגה היום. אתם מספקים את התמונות הישנות. בחברה דואגים לעבוד אתן בצורה מסודרת ומכבדת והתוצאה של ספר מודפס נאה לעין ומחממת את הלב לכל מי שידוע לאיזה מצב הגיעו ללא טיפול מקצועי כזה.

קידום אתרים קידום אתרים