סריקת תמונות

אין אחד שלא חשב על האפשרות לשבת שעות על הסורק הביתי שלו ולפצוח בהליך סריקת תמונות של אלבומי משפחה ומאגרי תמונות מצהיבות. אין ספק שהכוונות היו מעולות בכל מקרה כזה, אבל גם אין ספק שלא הצליחו מעולם להגיע לתוצאות מעולות של סריקה שנעשית במחשב ביתי של תמונות שצולמו במצלמת פילם ופותחו במעבדות או במכשירי פיתוח שאינם בנויים על אותה שיטה. במקרים כאלה גם אין טעם לנסות לשחזר את התוצאות של הצילום האיכותי שיש לכם וגם אין אפשרות לטייב ולשקם תמונה שניזוקה עם הזמן. בדיוק לשם כך הוקמה חברת סבתא סורקת, כדי להתמודד בצורה מקצועית יעילה וראויה עם הנוסטלגיה המונצחת בתמונות נייר ומצהיבות באלבומים ובמגירות שלנו.

היתרונות הגדולים ביותר של סריקת תמונות

נהוג לחשוב שלכל פורמט דיגיטלי יש יתרונות כמעט מוחלטים על תמונות. עם זאת, ברור כי גם למגע התמונה מנייר יש ערך מאוד גדול, בעיקר סנטימנטלי. התמונות האלה הן חלק מהווי שלם שבו יושבים מסביב לאלבומים בצורה בלתי אמצעית ומתבוננים בהן בלי תיווך מכשירים. עם זאת, יש לזה בכל זאת יתרונות מכריעים גדולים להשתמש בשירותי סריקת תמונות דיגיטלית.
• יכולת לעבד ולסרוק תמונות בכמות עצומה בלי שהיות ועיכובים.
• יצירת אלבומים דיגיטליים מסודרים לפי הצורה שבה שמרתם את התמונות שלכם מבלי לבלבל אתכם בפורמט החדש.
• שחזור ושיקום נזקים של תמונות ישנות בצורה שתחזיר להן את הצבעים והקווים המקוריים שלהן ולהבליט את יופיין.
• עבודה עם כל סוג של אלבום בכל מצב.
• מחירים מפתיעים ביחס לתמורה.
• רזולוציה גבוהה המותאמת לאיכות התמונה מנייר.
• יחס אישי ומכבד לכל התמונות שלכם.
סבתא סורקת את הזיכרונות שלכם
יש ערך לכל זיכרון ויש מה לעשות גם בפריטים שנראה לכם שהם חסרי תקנה. סבתא סורקת הוקמה במיוחד כדי להתמודד בצורה שיטתית ומסודרת עם התמונות והזיכרונות שלכם כדי להבטיח ששום תמונה לא תלך לאיבוד, תרתי משמע. גם תוכלו לשמר אותה לפני שתתפורר ותדהה, וגם תוכלו לתקן נזקים בה לאחר שכבר החל להיגרם. הטכנולוגיה של סבתא סורקת פותחו ברעיונן בלעדי של משפחה אחת שהבינה את החשיבות של הנצחת זיכרונות בדרך מודרנית, מבלי לוותר על נוחיות ועל נגישות.

קידום אתרים קידום אתרים